martes, 11 de marzo de 2014

El Meu Petit Pais




(Cualquier coincidencia con una canción de Lluis Llach es pura casualidad, de verdad! 
Foto: Funda para móvil con la estel·lada. Qué "cool", verdad?)


El meu país és tant petit,
que només fa que mirar-se el melic,
el meu país és tant petit,
que només vol caure en l'oblit.
El meu país és tant petit,
i ansia tant ser lliure...

Però no es dóna compte,
que acabarà lligat de mans,
pels mateixos bastards,
que onejen la bandera de la llibertat.
Oh Déu meu tingues pietat,
d'aquests pobres idiotes.

El meu país és tant petit,
que només fa que mirar-se el melic,
el meu país és tant petit,
que només vol caure en l'oblit.
El meu país és tant petit,
i ansia tant ser lliure...

Però es massa orgullós,
que no sap mirar al futur,
sense cap tipus de rancunia.
Aneu a fer cas del Pal·ladí Artur,
i d'Oriol el salvador i messies,
acabareu matant per un plat de llenties.

El meu país és tant petit,
que només fa que mirar-se el melic,
el meu país és tant petit,
que només vol caure en l'oblit.
El meu país és tant petit,
i ansia tant ser lliure...

No hi ha mes cec que el què no vol veure.
Jovent estafat, manipulat i enganyat,
amb el cervell rentat, triturat i menjat.
Burgesos que volen seguir al seu tron,
per sobre de qui sigui i al preu que mani,
matarien al seu fills per seguir a on son.

El meu país és tant petit,
que només fa que mirar-se el melic,
el meu país és tant petit,
que només vol caure en l'oblit.
El meu país és tant petit,
i ansia tant ser lliure...
que es vendria l'ànima al mateix diable.

No hay comentarios:

Publicar un comentario